اعلام پذیرفته شدگان نهایی جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

مرحله کارگاهی جشنواره هنرهای تجسمی جوانان آنلاین برگزار می شود

اعلام پذیرفته شدگان نهایی جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

 
پذیرفته شدگان نهایی مرحله کارگاهی بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند  .

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، 149 نفر در 10 رشته هنرهای تجسمی در مرحله نهایی برای حضور در کارگاه های این دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد،پذیرفته شدند .

در این دوره جشنواره 15 نفر در بخش ارتباطات تصویری (پوستر)،17 هنرمند در قسمت تصویر سازی ،15 نفر در بخش خوشنویسی (نستعلیق) ، 18 نفر در بخش طراحی و همین تعداد در قسمت عکاسی ،11 هنرمند در رشته کاریکاتور(کارتون) ،14 نفر مجسمه،23 نفر در بخش نقاشی ،12 نفر نگارگری و 6 نفر در رشته هنرهای جدید انتخاب شدند .

149 نفربرای حضور در مرحله کارگاهی از 26 استان انتخاب شدند که بیشترین سهم از آن هنرمندان جوان تهرانی است و به ترتیب اصفهان ،البرز، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و... در مراحل بعدی است.

بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در حالی آغاز به کار خواهد کرد که 77 نفر از شرکت کنندگان بخش کارگاهی، دارای مدرک کارشناسی ،53 نفر دیپلم، 10 نفر کاردانی و 9 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشند .

گفتنی است،در این دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران 1034 هنرمند جوان 6752 اثر خود را به مرحله انتخاب برای حضور در کارگاه ها ارسال کرده اند که از میان 149 نفر به مرحله کارگاهی راه یافتند .

شایان ذکر است،بیست و هفتمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان روز 23 شهریور کار خود را آغاز خواهد کرد.

تاریخ خبر: 1399/06/19